Wednesday, April 22, 2009

TAG lagi ?

Kali ni nak jawab TAG daripada Eiik..


The rules are simple 
First, open your Google Image Search Engine. 
Then, answer the questions below by search the photo related in the only fisrt page of the search engine.
Next, post the photo as your answer. You may put an eloberation under the photo.
Last but not least, tag your favourite friends (Unlimited).

1. Your favourite nickname


erm..banyak gak nickname
 kengkawan bagi dulu..tp yg paling aku ingat masa study kat
 KPMIM..ramai panggil aku  Mr X - sebab aku xbanyak cakap..diorg kata aku
 misteri..huhu

2. Your favourite place to go


IKEA - 10 minit je dari rumah..g ikea best..leh cuci mata..cari
 idea..

3. Your favourite colour


hijau !! sebab ijau menenangkan

4. Your favourite dress/clothes


baju belang - sebab nak nampak gemok!! hehe

5. Your favourite food

suka makan Laksa

6. Your favourite drink


baunya sangat best - bawak pi opis slalu kena pau...

7. Your favourite fruit


banyak buah yg fav..tp paling best CIKU'kudin..


8. Your favourite veggetable


cik Timun..menyejukkan badan

9. Your favourite animal

semestinya re'rabit...

10. Your favourite body part

Mata & bulu mata yg lentik..ahaks!

TAG ini sangat memenatkan..sebab makan masa nak buat..so sesapa yg rasa rajin nak buat..buat la dengan jujur dan ikhlas...hehe

7 comments:

mr.syazwan said...

FUUUYOOOOOOOO

lentik la sgt bulu mata tu...

agagagagaga

eiik said...

thanks for answering =)
reli appreciate

rizz said...

sdpnyeee lkse hihii

AkuAyie said...

tetibe dahaga lak tengok nescafe tuu..
wuuu... mcm sdap jek.. hehe =P~

Haire Iskandar Ahmad said...

wow lentiknya bulu mata u!!! he3x

gazyCristiano said...

Like ur eyes..? lol.. Afternoon bro!

Haire Iskandar Ahmad said...

baca tag yg i buat plak, memang btullah penat juga buat tag nie...