Saturday, April 18, 2009

K.A.R.M.A


Kenapa antara kita manusia xpernah puas
Hasad dengki tak jejas terhakis

Dia gembira xsenang duduk
Dia merana hahaha keliling tepuk

Aduh!! Puas kah hati mereka kecundang
Sedangkan diri sendiri tak pernah dijulang

Mungkin hari ni dia terkena tapi esok 
Ingat..jalan lurus adakalanya bengkok

Teruskan selagi mampu...
Balasan Nya tetap menunggu.

p/s : korang klu terpk nak perdajal org pk elok2..muhasabah diri..segalanya KARMA

10 comments:

Putera Cinta said...

huhu....
cmner plak la boleh terbace pasal nie...

sbnrnya... malm ni dah plan nak balas dendam kat seseorang sbb dia buat dajal kat sye n kwn baik sye...
perbuatan dia tu dah d tahap hina sgt...


rase perbuatan dia tu x boleh nak di maafkan..
mmg plan mlm ni nk g belasah mamat tu.. huhu...

tp... bila bce pasal karma nie....
xtau lah...........

Aqmal Arista said...

erm...xyah la...
biar org buat kita jgn kita buat org..
klu rasa perbuatan dia tu hina...xkan nak ikut hina macam dia..

(cam Ustaz plak rasanya)

rizz said...

siann sape yg dengki kat akmal ni jom weh kte bobok org tu huu

Putera Cinta said...

erm.....
tadi pk panjang....
panjang sangat........
cakap kat kawan pasal karma nie...
n kteorg pon xjdi nak balas dendam...

tp xmungkin melupakan...
satu hari harap sgt org tu dapat balasan...
perbuatan dia tu mmg terlalu hina...

terima kasih saudara.....

cham's said...

sebab devil bukan angel and angel plak bukan devil! huhuhu.

[Q.e.M.a] said...
This comment has been removed by the author.
[Q.e.M.a] said...

nice n3~
wat goes around comes around rite??
nway, tenx cuz b ma follower..
keep in touch ya =D

eiik said...

hye...U got TAG..visit my blog..

Haire Iskandar Ahmad said...

siapa yang dengki nie?

zeechree said...

erm..bkn kite x leh cayer kat karma ker?