Thursday, April 23, 2009

Hip Hip Horray !! Hip Hip Holiday !!


Akhirnya !! Tiba gak hari yang aku duk hitung selama ni..hehe..beberapa jam selepas entry ni di post..aku nak gerak pi Cameron Highland..pas tu kalau jadi nak singgah Genting Highland plak..wat pe lagi kalau tak pi bercuti..nak release tension..hilangkan segala beban kerja kat opis..nak enjoy puas2..so dlm masa 3-4 hari nanti aku xupdate blog ni...korang semua doa2 la aku selamat pergi dan selamat balik ya..


p / s : Jom Bercuti !! Segalanya ada di Malaysia !!

6 comments:

aizul said...

jgn enjoy2 sgt ye..

sy tau apa yg berlaki..eh silap..berlaku..hahaha

Anonymous said...

neili iskandar:

suko2 gak bang oi..
adik abg kat sini jgn dilopa ha..
hehehe buah strawberi jgn lupo..kalobleh bawak yolah skali nagn tokey2 n ladang skali ha...heheheheheneway
HAPPY VACATION..PRAY FOR UR HAPPINESS

cham's said...

sampai ati tinggalkan bunny? menci arrr...

aMir RaYYaN said...

nak ikut...heheheheh..aqmal..tgggu!!!!!!!!!!!!!

AkuAyie said...

nanti amik gambar manyak2 post kt blog entri akn dtg!! hehe

rizz said...

wahh nk ikot akmal holiday gakk! ekekkee