Thursday, August 6, 2009

Permintaan 8 " HATI "


Nak puaskan hati semua orang bukan senang.
Kadang-kadang hati sendiri tak terjaga.

Kalau boleh klon diri ni dah lama aku buat, biar semua orang dapat apa yang mereka nak.
Serba salah jadinya bila tak dapat nak penuhi permintaan sesetengah pihak. Tapi nak buat camne, aku bukan robot. Banyak sangat pilihan so tak tau nak pentingkan yang mana satu.


Untuk si A, si B dan si C...sory xdapat nak jumpa

Untuk si D...sory tak dapat nak pinjamkan sesuatu

Untuk si E...sory xblh nak penuhi permintaan

Untuk si F dan si G...sory bukan tak minat tapi xsanggup nak menipu

Untuk si H...sory masa kita dah berlalu

8 permintaan hati dalam sehari - 8 hati yang perlu di jaga - 8 alasan yang perlu diberi

Tapi cuma 1 keputusan yang dapat aku buat hari ni - T.I.D.U.R

Bukan ke lebih baik menjaga hati sendiri....??


10 comments:

Anonymous said...

kesian nagn si b...sebab si b mmg nk jumpa sgt nagn si penulis blog..tapi aperkan daya si a hanya mampu menenangkan si b..berkata kepadanay andai ader jodoh bila2 boleh jumpa ngan si penulis..hehehe


neil iskandar ^^

Putera Cinta said...

'sayang diri sendiri lebih baik' ni yg sye tulis..

pastu bce akmal tulis
'bukan ke lebih baik menjaga hati sendiri'

huhu...

mmg betul pon.. ade masanya kita perlu melebihkan diri sendiri, menjaga hati sendiri.

noor afzan said...

yup..keputusan bijak bile banyak sgt pilihan~
heheh~

Just_najmiE said...

sy plak camana?.. sy si N.. hahahaha.. nyebok jap kat sini.. (^^,)

aizul said...

adoyyaaii sume guna alphabet sajork bagi megelirukan masyarakat! ahhahaha

rizz said...

hrup r ade x.hahha matile larek topik :p

aizat said...

saya si A ker?
huhuh ngeeee
:P

btol2 syg diri anda dan keluarga anda hehe
:P

Anonymous said...

jangan buat macam tu selalu nanti orang kata tak boleh diharap la mamat ni

apa apa pun diri sendiri perlu diutamakan

Anonymous said...

Untuk saya xde ker? hehehe :p

-Ummy

e_pull said...

kekedang.. dalam kehidupan nie, kita mempunyai pilihan atau kita tidak mempunyai pilihan langsung...