Monday, March 23, 2009

Segalanya Tentang.......DIDI




Sape Didi ?


Tuu..kucing yg sgt comel...dan sgt bertuah...sebab pe bertuah sebab sebelum ni aku sgt benci kat kucing..bukan pe..elergi sepi ngan bulu mereka...tp sejak dpt Didi rasa mcm best plak bela kucing...

Didi ni milik pengarah crita Julia Juli yg tgh main kat TV3 skang ni..disebabkan beliau tersangat busy wat drama..so dia bg la aku bela..hehe

Didi baru je umur 2 tahun...
Walaweiii...!!!Manja tak ingat dunia...tiap kali nampak org mesti dia mengiau nak suh belai2 dia...pastu tonyoh2 muka kat tapak tangan..dia ada 2 tabiat yg agak pelik skit...

1. Kalau aku ngadap dia baru dia nak makan....kadang2 dekat 20minit duk tgu dia makan...
2. Didi suka makan daun!! Yup..daun yg dlm gambo tu...pantang lepas mesti dia pi kunyah daun tu..ala2 menguyah sireh..haha

Pape pun sejak ada Didi xde la bosan idup aku...selain dpd melayan kerenah rerabit yg semakin membiak..nak wat camne...aku kan pencinta binatang..ahaks!

9 comments:

rizz said...

wahh cnteknye kucin..nk pjam bole x akmal? hhahahh..lawa edit gmba.nice!!

aizul said...

saya pon mahu didi..

tapi saya pon mahu akmal..

camno tuh? hahaa

shamsulcairol said...

kalo cinta sgt kat binatang tuh, gi la bela "didi alias" plak!!! wakakaka :p

aMir RaYYaN said...

wah..comelnyer...hehehe...nak didi....

[A][E][D][A] said...

bela bebaik. anak org tu oiiii...~ prektis sbum bela anak org btol2. haha.

era zainal said...

muka die nampak garang kan

Saiful said...

didi ni laki ek???klau pompuan bley la kawin dgn kucing aku...abu namanya...huhuhu...

cik yaya said...

pecinta binatang ek??
kt umah sy ad 8 ekor kucing,3ekor hamster n 5 ekor burung...
nk???????????????????????????????????

Aqmal Arista said...

wah!!! meriahnya!!
nak..nak...!!