Sunday, January 16, 2011

Aku Bukan Accapan !! (Aku Bukan Artis laaa)

Again ah? haiyooo...tiba2 rasa cam Accapan ( klu cakap Aaron Aziz korg kata berangan plak huhu), bila dapat tau ada org guna pic aku buat profile baru kat FB...

Dato Aki x= Aqmal Arista ok!

Ingatkan dah xde lagi kes camni, tapi still gak berlaku. Dulu kat chat@15 Astro, pastu kat Tagged,skang kat FB plak.

"meeting dgn pengarah" ?? bila masa aku ada pengarah??

Dato Aki? sape kau? pekejadahnya nak guna pic aku? Rupanya fake profile ni dah wujud since awal tahun 2010 lagi dan still aktif sampai sekarang. Aku je xtau :( Kalau kutip royalti sure dah dapat beli SLR baru ( berangan jap)

Uhh...kena kutip royalti neh! Sib baik xde gambo bugil...

Tarik nafas!!! fuuhhhh...ok,relax..


Report dah dibuat. Tunggu aja apa admin FB leh buat....

So guys, hati2 ya...kalau ada org cakap org guna pic korang, cepat2 la bertindak. Bcoz kat FB tu macam2 org blh buat.

8 comments:

areikaaiviamaya said...

haha..sian u bro..maybe dia minat kat u kot bro..tula guna gambar u..hehe

incik mumu said...

desperado kot da dato aki neh.. adessss..

Anonymous said...

ohmaigod..same case!

iQa~ said...

glamer la u...

xpe2,mintak royalti...kayo u nnt...hehehe....

p/s::mesti die fanatic ngn u...tu wat page u tu...sian kat u..~

Neyra Shazeyra said...

eh? same situation with him:

http://www.budaklelaki.com/2011/01/tolong-report-pasal-dia-boleh-sebab-dia.html

juicy X said...

wowww,pemes!
hahaha
kayo la dpt royalti nanti :p

Syarmira Sakawi said...

same situation with me..
http://whenyourlifeturnspink.blogspot.com/2010/11/bila-seseorang-mirip-anda-add-anda-kat.html

n cont..

http://whenyourlifeturnspink.blogspot.com/2010/12/bila-seseorang-mirip-anda-add-anda-kat.html

dah repot n skrg dah takde dah profile tu..=)

Syiqa Rahmat said...

opssss... sama kes ngn my best friend. kawan i tu perempuan. lg scary. ahaks. jadi cantik/hensem salah. jadi hodoh pown salah juga.. haiyaaa