Thursday, September 24, 2009

Guling - Guling Raya



Walawei...!! Lama tul aku tak update blog ni kan..ni nak update la ni tapi skit je dulu. Bukan malas tapi tak sempat nak update. Raya sakan sana sini, bedal segala macam jenis rendang dan lemang , ketupat siput, ketupat bawang, ketupat masin semuanya ada..huhu..

Tu belum masuk kuih raya lagi, macam - macam jenis ada..meriahnya macam colour of ranggoli. Bila perut dah kenyang, mulut dah penat, mata dah berat, seluar dah ketat..so rasa macam nak guling-guling je kan.

Pape pun sabau ek...nanti ada masa aku update.

6 comments:

NEiL iSkaNdaR said...

jom guling2 sesama...

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Anonymous said...

neil cepat je nak guling2 ngan aqmal
jealous i tau

aMir RaYYaN said...

slmt ari raya mal...:)

niesz said...

heppy ari raye ye kamu..
huhu..

farish H said...

slmt hr ry akmal...