Tuesday, September 15, 2009

F.o K.u.S


Pernah tak dalam hidup, korang fokus pada sesuatu?
Fokus bukan sebarang fokus
Tapi fokus yang melampau-lampau
Kadang2 semua benda serba tak kena
Kadang2 rasa macam nak gila
Kadang2 rasa macam tak tenteram
24/7 duk fokus kat benda tu

Kalau ada..
Tahniah ! Sebab korang dah rasa apa yang aku rasa
Teruk kan rasanya?

Yang tak rasa mungkin tak faham
Yang dah rasa mungkin buat2 tak faham
Sebab kadang2 perit sungguh rasanya

Ya! Aku cuba
Cuba untuk alihkan tumpuan pada benda lain
Tapi macam mana kalau tak berjaya?
Tapi macam mana plak kalau berjaya?
Bukan apa..takut lain pulak jadinya..

Susahkan?
Tapi kalau itu yang terbaik
Susah ke senang..
Aku terpaksa cuba
Dan aku pasti
I WILL SURVIVE !!

12 comments:

I am Karl said...

no no not i

i will survive

as long as i know how to love

i know i still alive

i got all my life to live

i got all my love to gift

i will survive

i will survive

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aMir RaYYaN said...

yeah bro..u will survive...take care..slmt ari raya..

aizul said...

yeah!!! aku pernah terlalu fokus suatu ketika dahulu dan ia sgt menyakitkan!!

NEiL iSkaNdaR said...

abg fokus la selagi mmpu..neil akan selalu ada disis membantu selagi yg mmpu..abg ada baja...ada cangkul ada air...abg gemburlah tanah elok2 bagi baja elok2..siram air secukupnya..kalo perlu letak pagar keliling pokok..biar berbunga cantik..hidup rendang kelak...

abg pahamkan maksud neill..neil ni cuma pembekal baja jer...tolong2 aper yg patut....hehehehe


dun worry bro...... u will survive!!!!

AkU said...

obses..i once gone trough dat..

aisyahkama said...

nothing impossible :)

farish sinclair said...

try la wat yg tbaik ok gud luck ;)

Hazzy Ishak said...

adoi karl..boleh pulak nyanyi..

*selamat hari raya aqmal..

noor afzan said...

u r survivor..
so, u will survive whatever happened..
good luck ya aqmal

niesz said...

emm..bunyi cam kecewa pon ade ni..
but ape2 pon..
relax k..
dun think too much..
think +ve..

Mr. tercabut said...

focus? mm.. aku pernah focus buat sumthing.. memang susah@ memeritkan.. selama setahun lamanya untuk aku focus...(kekadang lenguh gak nak focus...hehe) pada pandangan Mr. T, focus sebagus mana pun.. kekadang, nasib juga kene tgk... selain dari peluang... tp ganjaran dier lumayan! huhu...

p/s: dapat masuk tgk performance dlm Opera House, Sydney.

nursarah87 said...

begitukah???
life goes on..