Wednesday, March 17, 2010

Masa Itu Emas

Assalammualaikum.

Nak cerita sikit pasal kerja. Memandangkan aku ni antara org penting kat opis, so rini aku kena gi training. Training pasal TIME MANAGEMENT & SCHEDULING. Lebih kurang pasal pengurusan masa la ni. Bak kata Donald Trump "Time Is Money".

Menarik gak apa yang aku belajar rini. Sedikit sebanyak aku tau camne nak jadi sorang pekerja yang bijak membahagikan masa kat tempat kerja. Then daripada pengurusan masa yang bijak tu, aku leh jadi sorang ketua or supervisor yang bagus ! (target 2010)

Start ari ni, aku akan cuba praktikan apa yang dah diajar. Tak susah pun nak berjaya rupanya, asalkan kita bijak bahagi masa dan cuba jadikan masa yang kita ada tu sebagai masa yang berkualiti bukan saja di tempat kerja, malah di luar waktu keja.

Insya'allah..

AQMAL BOLEH !!!!

No comments: