Tuesday, February 16, 2010

Kata Hati...


"Macam pungguk rindukan si bulan"


Kenapa ya? Kenapa mesti bulan yang terpilih sedangkan banyak lg benda yang boleh buat
si pungguk jatuh hati.

Mungkin sebab nak menyokong pepatah
" dont judge a book by its cover "


Mungkin permukaan bulan tak rata tapi si pungguk nampak something pada bulan...
dari dulu sampai sekarang pungguk setia pada bulan..

"Awak setia tak?"

Bibir awak cakap ya tapi hati saya tau...
"Kata hati tak pernah menipu kan?"

Tapi kenapa awak mesti jadi macam bulan? Dan kenapa mesti saya yang jadi pungguk sedangkan saya sendiri tak berapa pasti macam mana rupa si pungguk ?

Tak apa la, kalau dah tertulis macam tu...

Saya tak punya pemadam ajaib nak ubah semuanya..
Cuma saya harap, awak jadi bulan yang punya cahaya sekuat matahari..

8 comments:

Amir Rayyan said...

kata hati tak pernah menipu..hmmm...

Syazwan Nizam said...

lagu belog sangat matching ngan post nie....

noor afzan said...

nice entry bro..=)

Qarl said...

trus teringat lagu

Linda Nanuwil "Jika Kau Kekasih"

"kata hati merayu aku pergi
meninggalkan dirimu
tp ku tak berdaya
mengapa kasih
harus ku alami"

HBehDawson said...

i like hehhe nice

Anonymous said...

Saya harap bl Si Pungguk tu dah nmpk wajah sebenar Bulan, dia x kan trus brpaling, menghindar dr Sang Bulan....sebab Bulan tau Si Pungguk ni seorang yg setia...kan? :)

~roslinda~ said...

h0h0~
;)

aizul said...

Anonymous said...

Saya harap bl Si Pungguk tu dah nmpk wajah sebenar Bulan, dia x kan trus brpaling, menghindar dr Sang Bulan....sebab Bulan tau Si Pungguk ni seorang yg setia...kan? :)


yezzzaaaa aku suka kot ckp org yang aku boleh agak siapa tuh!~ hahahaha

be tough shbtku!!