Monday, February 22, 2010

D. I.N.G.I.N


"
Ku lerai segala yang terkusut..
Ku simpul agar menjadi rapi..

Demi menjaga hati mu..
Ku rela mengalah selalu.."

Entah la...

Aku buat camni ko nak camtu..
Aku buat camtu ko nak camni..
Bukan ke camtu dan camni tak banyak beza?

Amik tau salah
Tak amik tau buat rasa bersalah...

Pelik kan...
Kadang-kadang macam Rumi & Juli
Kadang-kadang macam Tom & Jerry


" Andainya aku yang bersalah,
Akan ku menyesali kasih...

Jika benar salah mu,
Bersyukurlah aku...kasih.. "

p/s : kepada yang membaca..sory entry kali ni agak jiwang skit..kepada yang terasa fikir-fikirkan la..

10 comments:

Qarl said...

make sure abg aqmal think wisely if nk make any decision k

chill

Mr.YesterdaY said...

dugaan cinta mmg byk... berhati2 la..

Double N (Naz Nasir) said...

memng patut ko tu jiwang... dah nak masuk 26 tak lama lagi.. apepun happy birthday...

Amir Rayyan said...

mal,aku bersetuju ngan pndpt my adik kat atas tu...btol ckp qarl....:)

pa pon take care ok.....:)

ai@reel said...

"terimalah seseorang seadanya,kebaikannya disyukuri,kekuranganya diredhai"

petikan dari buku aku terima nikahnya...bagus buku ini buat saudara...cubalah cari dan hadiahkan padnya

insyallah masing2 akan saling memahami dan perhubungan akan mekar selamanya.

amin

niesz said...

ha..bnyk wat slah tu..cpt2 mintak maaf..hihi..

-N e Y r A- said...

=) SMILE.

AkU said...

take life a less serious..part and puzzle of life..hmmm..

aizul said...

mal..aku cam sedey lak baca ntry nih sebab aku mcm da dpt agak apa yg ko rasa..hmm btw mal...apa2 pon ko kene kuat ok! lawan sgala prasaan yang tak bagus tuh!!!!

*jadi diri sndri adala yg terbaik!

*luangkan n sayangkan diri ko dulu! ingat tuh!!!!!

nazif83 said...

saya pun lalui apa aqmal lalui... tak tau apa akhirnya antuk semua tu, kebahagian atau kesedihan atau...