Thursday, November 19, 2009

MAAF - Diluluskan !!


Maaf pada yang terasa.
Bukan niat menutup bicara
Tapi kerana hati terluka
Di atur ayat tanda kecewa

Kerana kadang-kadang jangan disia
Pada rasa yang tak pernah meminta
Balasan setia tiada nilainya

Aku tau kau siapa...
Kau sedar aku siapa...

Yang pasti peluang ke dua cuma sekali.

8 comments:

Chapit said...

Salam..
haihh.. biasa la tu bro.
nak buat cmna kan..

nurain rodze said...

sokong ~!
"Yang pasti peluang ke dua cuma sekali"

niesz said...

soo...jgn sia2kan peluang yg d beri..ok!

Zack Since said...

something had happen to my bro..
wat happened??

farish H said...

nsib de peluang;p

Puteri Sepi said...

macam mana kalau peluang ketiga di pinta selepas peluang kedua?

*peluang pertama pun syiqa tak pernah dpt =( bertuahnya sape yg ade peluang ke-2*

noor afzan said...

good bro..

ai@reel said...

saling maaf memaafi

peluang kedua guna lah sebaik mungkin,sentiasa belajar dari kesilapan......