Friday, November 20, 2009

201106 - 201109

Cam pelik je kan nombor kat atas tu. Hah...tu bukan nombor ic, bukan juga nombor telipon penjual bunga waima tajuk filem tentang bencana alam yang bakal box office. Tapi tu sebenarnya tarikh yang menunjukkan bahawa hari ini genap dah 3 tahun aku kerja kat hotel PR tu..


Alhamdulillah...daripada nobody to somebody kat situ. Pejam celik jap je rasanya masa berlalu. Daripada opis kecik, dah jadi opis besar...daripada kurang staf dah jadi terlebih staf.Aku sendiri pun tak sangka aku leh tahan kerja selama tu. Ingat lagi dulu, masa ex-bos perkenalkan aku, ada yg bertaruh yang aku cuma tahan keja 3 hari je. Macam s**l kan, alasannya sebab nampak aku tak sesuai buat kerja tu. Biasa la, manusia suka menilai luaran. Tapi aku tak kisah pun sebab skang ni klu ada apa problem yang berkaitan, aku gak yg diorg cari.

Tetapi.....sebenarnya aku dah bosan pun keja kat PR tu. Asyik duk buat benda yang sama je. Kadang-kadang rasa macam tak berkembang je otak ni...huhu..

So..sebagai rancangan masa depan dan mungkin juga azam untuk 2010, lepas dapat bonus, insya'allah...aku nak cari keja lain. Kerja yang lebih mencabar, kerja yang lebih banyak kerja dan juga kerja yang caruman EPF lebih tinggi daripada sekarang!!

p/s : menjawab panggilan telipon dalam tempoh 8 jam atau lebih bukan la sesuatu yang mudah untuk dilakukan !! Banyak drama sebabak yang adakalanya mampu mengecutkan saiz otak. Ini fakta bukan auta...

12 comments:

nurain rodze said...

wah....

canteknya gambar !~

hanimharis said...

happy 3rd anniversary @ PR :) ~

aMir RaYYaN said...

wah...dh 3 tahun...seusia kita kenal..hehehehe

FAIZ FARISH said...

Very the cantikla the picture... like it... (Nak tanya, kenapa? tak best erk keje hotel? dulu aku keja hotel gak... best gila dapat member ramai n yang paling best, buli Junior.. hahahaha)

syaf said...

woo macam itew plak

QeMa said...

ouh~
congrats! 3 yrs annivesary.
gud lux 4 new job hunting ^_^

cham's said...

ok la tu...yang penting u enjoy & epi.

AzRoLs said...

HURMM..LAST TIME G TMPT U KEJE CRIK U TP U YELLEKK!!

niesz said...

gud luck tuk kamu..

LaDies 09 said...

ahhaha lawak arr ayatnyer anyway god luck kehh

farish H said...

kannn leh bygkan keje u cmne..ermm

ai@reel said...

cantik gambar

banyakkan bersabar bro,xpe mencuba sesuatu yg baru mana tahu itu yg diminati...cubalah jgn putus asa

cuma pesanan selagi makan gaji itulah yang akan saudara jumpa so berhati2