Thursday, September 1, 2011

Raya Di Bumi Merdeka

Alhamdulillah, pejam celik kita dah pun sambut bulan Syawal. Cepat sungguh masa berlalu kan. Macam mana puasa korang ritu? cukup ke tak? kalau tak cukup, ada masa nanti jangan lupa "bayar" balik ok.

Air tangan Mak

Tahun ni gak Malaysia sambut merdeka yang ke 54 tahun. Satu pencapaian yang patut kita syukuri. Memang kena la sangat sambutan raya & merdeka tahun ni kan, BERAYA DI BUMI MERDEKA.

Raya kali ni family aku cukup..semua adik bradik ada. Walaupun ayah xbrapa sihat tapi raya kami still meriah. Setahun sekali bekumpul sanak saudara memang ha"PENING" la sikit sebab ramai sangat. Sepupu sepapat makin lama makin besar smpi ada yang tak cam nama (malu je)

Family Portrait





No 5.. No 1.. No 6

Dengan sepupu,beraya dari pagi ke petang sampai terlondeh kain pelikat tu hah..xprasan daaa =p

20% from my big family. Maklum la org melayu dulu2 kuat buat anak hehe Adik bradik mak aja ada 13 org.

Sepupu punya pet, dia pun sibuk nak beraya. Siap mkn kuih raya lg.
Yg penting dia comel I LIKE !

Orait..tu je entry kali ni..buat semua,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
Maaf Zahir & Batin


2 comments:

FeeQ said...

bab xkenal name sedare tu setuju gilerrrrrrrrr... org balik kg siap da blurr2 ngan name anak2 buah... ntah anak cuzzen mne pon fiq pon xtaw... huahuahua..

syahirah sabri said...

" Maklum la org melayu dulu2 kuat buat anak hehe" ---> AHHAAHAHA