Thursday, March 3, 2011

Happy Birthday To Me

Alhamdulillah 2 Mac 2011 genap usia aku 27 tahun.
Ya! 27 tahun, xsorok & xtipu mcm sesetengah org yang malu nak bagi tau umur sendiri.


Kek ni sendri beli, sendri potong & sendri makan =)

Dah 27 tahun dah aku ya....

" Ya Allah ya tuhanku, sebagai hamba aku bersyukur pada mu ya Allah. Terima kasih diatas segala rezeki dan peluang yang engkau berikan. Pahit manis baik buruk sepanjang 27 tahun usia ku "

Banyak perubahan nak kena buat dalam hidup ni.
  • nak kena jadi anak yg lebih baik
  • nak jadi pekerja yg lebih matang
  • nak jadi hamba Allah yg lebih banyak beramal
Insya'allah =)

11 comments:

mr.syazwan said...

MOGA YANG DI HAJATKAN TERCAPAI MUDAH2AN

=_=

prince rayme lala said...

akmal - selamat hari lahir. semoga Bergembira :) God will bless u ~

amal_fc1303 said...

happy birthday to you yg ke-27..
wah 27 dh yer.
moga pnjng umo dan dimurahkan rezeki.

Qarl said...

abg mal,

happy bday

beli kek kat hiong kong aka the store ke? looks tempting

have a blast celebration

moga mdpt rahmatNYA

Titot *(^_^)* said...

hepi besday a.k.a selamat ari tue bro aqmal...may allah bless u alwaysss...
: semoge banyak entry2 baru yang menarik minat sayes yerrrr eheheeee....
: selamat berkawan =)

neyra shazeyra said...

tempting gila kek tu -.-

::FAIZ FARISH:: said...

hp bday.....

juicy X said...

hpy bday :))

cik shrek.ijo said...

hepi belated b'day...smoge d beri kesihatan dalam meniti usia ini..

Aqmal Arista said...

orait...thanks ya semua :)

kek tu kek hotel..kek tiramisu
harga pun leh tahan gak la sedapnya..
sib baik staff ada 50% :)

AlexAlabasta said...

hppy blatd birthday bro~