Friday, October 30, 2009

Opis Aku 2

Hahaha..nampak cam ada salah faham je kat entry sebelum ni kan.
Ada plak yang fikir opis aku renovation jadi bilik tdo. Korang salah la..opis aku pas renovation ritu jadi cam kat bawah ni. Cuma ganti karpet pastu tambah meja ngan pc. Kira lagi besar la daripada sebelum ni.


Still "muka" cam opis gak...xde pun transform jadi bilik tdo yang hebat tu. Kan ke dah cakap kat situ. Ada gak yang blur rupanya...hehe

Gambo bilik tu actually bilik hotel yang aku tdo selepas penat lelah kat opis ritu. Dapat tdo situ free, so kira berbaloi la ngan kerja aku ritu.

6 comments:

aMir RaYYaN said...

wah...cantek ofis ko....hehehhe..:)

Just_najmiE said...

o0o, ok.. dah faham... hehe.. =P

noor afzan said...

haha..
opis tetap opis jugakkan..

putra said...

best ada bilikopis sendiri,..

farish H said...

cntek opis hehee

Cik AniS GalaXy said...

miss u mal
lama kite x borak
sory anis bz sikit