Tuesday, July 6, 2010

NGERI !!

Ya ALLAH...apa tu???!!!

Tu ayat yang terkeluar daripada mulut aku bila nampak kereta terbang depan mata.

Dalam perjalanan nak ke Kota Damansara semalam, ada satu eksiden. Rasanya korang semua dah tau sebab ada keluar Buletin Utama, pastu hari ni ada keluar dalam akhbar harian.

Sorang lelaki melayu terbunuh selepas kereta terbabas dan menjunam jatuh bawah highway kat Sungai Buloh.

Seriously memang betul2 depan mata, aku nampak 3 benda jatuh,1st..cermin depan kereta, driver kreta pastu kreta tu.

Paling mengerikan bila kepala mangsa p***h..dan perut terb***i , meremang bulu roma tengok keadaan mangsa masa tu...dan malam tadi aku tak dapat tido lena sebab aku yang tolong tutup badan mangsa dengan kertas surat khabar...

Dari atas...

Berkecai di bawah....

Gamba mangsa xdapat nak letak kat sini sebagai tanda menghormati beliau kerana keadaan beliau yang agak teruk...sure korang pun tak sanggup nak tengok !!!

Al-Fatihah

p/s : kelajuan boleh membunuh! ( insaf jap )

5 comments:

ko paham! said...

Al-fatihah wat mangsa.

issh. dgr citer pun dh ngeri. Eeee.. tkut2..

Qarl said...

a good reminder to all especially myself;

berhati2 di jalan raya

thanx abg mal!

Puteri Sepi said...

I dah baca kat Metro tadi.
Tak sangka u ade kat tmpt kejadian
sudah bahagian dia untuk menemui ajal dalam keadaan begitu.
Al-Fatihah untuk arwah.

misz_smilez said...

uiks...dahsyatnyer....fara xtgk paper pown..tv pown ta tgk..xtaw pape...yupz....respect him...al-fatihah...so..hati2 di jalan raya ye bro!

Ct Arina said...

saye tgok!
hooo sumpah ngeri gile~