Friday, May 7, 2010

18 Tahun Yang Lalu

Kelas 2 Melur Sekolah Rendah Kebangsaan Sungai Buloh - 1992

Smalam aku dpt pic ni dari sorg kawan lama. Tak sangka ada lg pic ni. Lama dah tu, 18 tahun lepas, masa tu aku darjah 2. Agak2 korang la kan, mana satu aku dalam pic ni?

Banyak sungguh kenangan masa tu. Terbayang2 lagi kerenah rakan2 sekelas. Mana la diorg skang ni ek.


Kalau la masa boleh berputar........... :)

7 comments:

NEiL iSkaNdaR said...

huhu.. dah agak dah abg akan letak pic ni....hahahahha cuba teka beliau yg mana..sy tau dah..huhu..sy la org pertama yg tahu..huhu

Zack Ikhlas said...

the 10th from the right??

cik yaya said...

no 5 dari kiri.agaknye la

Adii Akmal said...

nombor 5 dari kiri... sumpah betul!
kan syerul kan?? hohoho

Ct Arina said...

saye taw!
barisan belakang 5 dari kiri kan?
betul la tuuu
kiut2 je orgnye ~_^
saye pon da update juge.
(berjaya igt password)

shrek.ijo said...

tu yg 5 dari kiri..muke chomel2 saje..huhu

Anonymous said...

Salam
saya prnah sekolah di SRK sg. Buloh juga.
nama saya Ronny Iskandar.
Tp masa ni daljah 1.

Saya ign mncari kawan2 lama.. yg brnama elyana...sofia....fadilah...

xsure laa u all kenal ke tak.
Hope sape2 yg kenal mohon forward my contact number 012 2120502.

Thanks