Sunday, December 13, 2009

Kereta Kecil Ku Berbunyi

Seperti yang dijanjikan :

Alhamdulillah..
Selepas hampir setahun berangan, akhirnya tercapai gak azam aku untuk 2009.
Azam apa? Azam nak beli kreta.


X kisah la keta apa, janji skang aku xyah nak jadi sardin g memana, xyah nak hidu bau2 semulajadi yang menyesakkan hidung, xyah nak beratur beli tiket dan xyah nak berhujan panas.

**dlm kepala dok fikir macam2 destinasi nak pergi...huhu

17 comments:

Amir Rayyan said...

wah..congrats...ley join blacky...hihihi...pas ni jelajah la kan.....:)

I am Karl said...

huhuhu

tp bau2 semulajadi di jalanan dr kwsn berhampiran muzium islam di kuching hinggalah ke sebuah taman sgt2 menyelerakan

bauan apa?

tanye abg aizul hahaha

nurain rodze said...

wah .. kereta !

mu-iz said...

woahhh.. walaweiii.. semat arr kete.. ok arr bro.. urs black, mine white.. michael jackson arr.. haha..

Chenta said...

pasni sesak dalam jam plak. :)

dianna said...

tahniah hehe. kalau dah ade kete memang seronok lah. :)

noor afzan said...

wah..welcome to myvi club aa..

Zack Since said...

wah...new car..

Zuewairy said...

nak ikot ble??

AzRoLs said...

elooo!! encikk!!
nanti bole tumpang ye... saye nak gi pasar pagi karang!!
hehehe
tahniah aqmal!!!

PeAcEmAkEr said...

wohohoho..ley ar join club kerete bewarna itam..hahaha..rjin ar aku dtg kay ell pasnie..heeee

Tan Sri Rachmady said...

jom racing kat sepang?

juicy X said...

waaa,tahniah@...pon!pon! nk tumpang!!!

niesz said...

wa..da ade kete..ley r jalan jauh2 lepas ni..

malinkundangbukandurhaka said...

selamat membeli kerete nanti. hehe..

farish H said...

yeahh dpt gak bli kete knn congrat

teruterubuzu said...

tahniah..
p putrajaya laaa...