Friday, April 8, 2011

Baby Dah "Besau"

Yeay ! Baby Didi Arista dah masuk usia sebulan.

Alhamdulillah tiga2 sihat (memula dulu 5 ekor..tapi 1 mati dan 1 lg MIA after aku balik bercuti) & dah pandai berjalan serta agak nakal.


Semuanya belum ada nama lagi. Ngah dok fikir2 nama apa yg sesuai bagi mencerminkan peribadi mereka yang comel tu huhuhu ;p


So far jantan betina aku xtau lagi sebab xcheck pun. Hopefully betina la semuanya so senang nanti dah besau leh kawenkan ngan jantan gojes & menghasilkan spesis2 yg lebih cantik mcm fasha sandha :)


Masalahnya skang ni kat rumah dah ada 6 ekor. Macam dah xlarat nak fokus kat mereka. Tapi sayang plak nak bg kat org...( ok entry ni dah abis... )

Didi Arista

9 comments:

iQa~ said...

comel sungguh...
geram!

neyra shazeyra said...

NAKKKK!!! comelll

Madiana Mohd said...

comey2..tpi sy pnkut cket huhu tpi mcm pelik laa cket org laki ske kcg..jrg2... :)

dumpling apple said...

cute.. gambar tu suma, nampak sangat awak jaga kucing2 tu dengan baik =)

safwah said...

cute kucing2 nie...bersih je...

Penglipur Lara Auta said...

comey gla!!!! =3
jelesnya, huhuhuh

niezz said...

sangat comel.. sy mmg suka sgt kucing tp xleh bela sbb housemates xsuka kucing.. jeles tgk.. huhuhu.. =)

Naim Husni said...

seyyus chomel gile didi!

ifin said...

kalau tak larat, bg je ifin jaga..